wtorek, 25 lutego 2014

Zakręcenie :)

Ostatnio w ogóle nie mam czasu napisać cokolwiek na blogu. Biegam to tu to tam, spotykam się ze znajomymi, a jak już mam wolną chwilę, to sprzątam (ostatnio czyściłam kabinę prysznicową jakimś specjalnym płynem, żeby krople po niej zjeżdżały oO ). Chciałam wrzucić zdjęcia kokosanek, ale za każdym razem jak je upiekę, to znikają w tempie błyskawicznym, zdarza się wręcz że nie zdążę zdjąć ich z blaszki...
Dziś przygotowuję marynatę do mięsa, bo ogłosiłam, że jutro zrobię obiad dla mamy, babci i chłopaka.
W planach jest zupa groszkowa ozdobiona groszkiem ptysiowym oraz polędwiczki marynowane w sosie miodowo-musztardowym z warzywkami. Jeśli dania wyjdą wyglądowo dobrze, to pewnie wrzucę zdjęcia na bloga ;)


Zapisałam się na Mega Kocie Rozdanie u Atoma i Antka :D

Zapisać można się tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz